Garantie en klachten

 

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie bij u aan te leveren. Toch kan het voorkomen dat een bestelling beschadigd raakt tijdens transport of dat er iets anders gebeurd waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Gedetailleerde informatie kan u ook vinden in onze Algemene voorwaarden, onder artikel 11 "Garantie", door hier te klikken.

 

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@confy.be. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via: https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op: http://ec.europa.eu/odr
Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Gedetailleerde informatie kan u ook vinden in onze Algemene voorwaarden, onder artikel 12 "Klachtenregeling", door hier te klikken.

© 2017 - 2024 Confy | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel